مجله مس فروشان

چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟ فواید و ویژگی ها

چرا از ظروف مسی استفاده کنیم

سلام دوست خوبم امروز میخوام بگم برای آشپزی چرا از ظروف مسی استفاده کنیم غذا خوشمزه در میاد و همینطور چرا از ظروف مسی استفاده کنیم سیستم ایمنی بدن تقویت میشه و سوالاتی از این قبیل که در ادامه به پاسخ کامل چرا از ظروف مسی استفاده کنیم خوبه در این وبلاگ میرسیم. ولی اگر میخواهید با خیال راحت خرید ظروف مسی رو با کیفیت رو انجام بدید میتونید فروشگاه مس فروشان رو بررسی کنید.

بدانیم امروز چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟

اگر یادتان باشد قبلا تمام ظروف خانه ها از مس بود زیرا هم فلز با ارزش در زمان، دارای خواص درمانی مختلف برای بدن، زیبایی خاص، کاربرد مناسب آشپزی و طبخ و… دارد که به مرور با بازار ظروف ارزانتر مثل تفلون و روحی استفاده از ظروف مسی کم رنگ تر شد و اگر برای این امروز میپرسیم چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟ زیرا هم دارای خواص درمانی است هم غذا خوب پخته میشه و طعم خوبی میگیره و خلاصه اینکه برای پخت و پز چرا از ظروف مسی استفاده کنیم جواب ساده ای داره غذا خوش مزه میشه.

استفاده از ظروف مسی

استفاده از ظروف مسی

برای غذا پختن چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟

ظروف مسی گرما رو به طور یکدست در کل سطح قابلمه یا هر ظرف آشپزی مسی پخش میکنه وقتی میپرسید چرا از ظروف مسی استفاده کنیم خوشمزه تر میشه واسه اینکه غذا کاملا پخته میشه و اصطلاحاَ جا میوفته مثلا اینکه برای خورشت چرا از ظروف مسی استفاده کنیم خورشت کاملا لعاب میندازه و برای دم کردن برنج چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟ چون برنج سریع دم میکشه و ته دیگ یدکدست و طلایی درمیآد و به راحتی جدا میشه میتونید ته دیگ و برگردونید.

میدونید برای آب خوردن چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟

شاید شنیده باشید که در لیوان مسی آب نوشید و در ظرف مسی آب بخورید و شبیه این جمله ها، اما واقعاً برای آب خوردن چرا از ظروف مسی استفاده کنیم خوبه؟ به این دلیل که مس با از بین بردن میکرو ارگانیسم های مضر، کلر وباکتری های در آب باعث تصفیه طبیعی آب میشه که با خوردن آب متوجه سبک تر شدن و طعم متفاوت آن میشوید. شاید در فضای مجازی از اینکه برای کاهش وزن چرا از ظروف مسی استفاده کنیم هم دلیل مشابهی دارد مربوط خاصیت مس در سوخت ساز بدن و دستگاه گوارش است.

نوشیدن آب در ظروف مسی

نوشیدن آب در ظروف مسی

برای درمان کم خونی چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟

اگر شندید که مس برای کم خونی خوبه و نمیدانید برای کم خونی چرا از ظروف مسی استفاده کنیم آهن بدن تامین میشه! چون هنگام آشپزی در این محصولات مقداری یون آهن و مس به طور طبیعی در غذا اضافه میشه که به مرور با افزایش آهن بدن در درمان کم خونی تاثیر میذاره. دلیل اینکه چرا از ظروف مسی استفاده کنیم خاصیت داره برای رفع کم خونی، درد مفصل آرامش اعصاب و… به خواص فلز مس و ایجاد تعادل در طبع گرم و سرد بدن برمیگرده. چرا از ظروف مسی استفاده کنیم چون سرحال تر میشیم چرا از ظروف مسی استفاده کنیم به خاطر اینکه باعث میشه سیستم گوارش بدن بهتر کار کنه و….

بیرون از خونه چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟

خب اول جواب میدم بعد سوالاتی که به شوخی از من زیاد میپرسن رو میگم؛ دوستای عزیزم مس علاوه بر زیبایی و ارزش مالی ماندگار که داره خاصیت ضد باکتری داره و میکروب نمیگره و این خلاصه جوابیه برای مثلا اینکه از من میپرسند، سرکار چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟ تو رستوارنمون چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟ اینجا تالار پذیرایی دیگه چرا از ظروف مسی استفاده نکنیم! تو مهمونی و مسافرت چرا از ظروف مسی استفاده کنیم دیگه؟ تو کافی شاپ دیگه چرا از ظروف مسی استفاده کنیم آخه.

چقدر و چرا از ظروف مسی استفاده کنیم برای سلامتی بدن خوبه؟

به قول معروف هر چیز اگه به کم استفاده بشه خوب نیست زیاد استفاده بشه ضرر داره و درباره اینکه چقدر و چرا از ظروف مسی استفاده کنیم بهتره؟ نکته اصلی تعادل در مصرف مثلا با هفته ای 3روز استفاده هم شما از خواص درمانی و طعم لذیذ آشپزی در این ظروف لذت خواهید برد. همچنین اینکه چقدر و چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟ برای نوزادان و بزرگسالان متفاوته؛ علاوه بر این برای کسانی که کم خونی دارن و کسانی که ندارند هم چقدر و چرا از ظروف مسی استفاده کنیم به شرایط جسمی، سلامتی، سنی بستگی دارد.

چرا از ظروف مسی استفاده کنیم

چرا از ظروف مسی استفاده کنیم

در نهایت پاسخ به چرا از ظروف مسی استفاده کنیم بیرونشون سیاه میشن؟

خبالتون راحت سیاه شدن مس دیگه مشکلی نیست، زیرا با نانو حرارتی شدن ظروف مسی میتونید برای آشپزی غذا یا پذیرایی مهمون ازش استفاده کنید بدون اینکه براقیت و زیباییشون از بین بره همینطور هم چرا از ظروف مسی استفاده کنیم داخلشون سیاه میشه هم باید بگم سیاه شدن داخل ظروف مسی عادیه و اون سیاهی به دلیل وجود چربی غذاست و مشکلی نداره. اینکه چرا از ظروف مسی استفاده کنیم سفیدی داخلش سیاه میشه به خاطر اینه که قلع با جذب روغن پالم و کلسترل اضافی غذا باعث میشه غذا سالم تر بمونه.

1 دیدگاه در “چرا از ظروف مسی استفاده کنیم؟ فواید و ویژگی ها

  1. داود رحیمی گفت:

    سلام اگر فلاکس برنج درست کنید بهتر است برای نوشیدنی و دوجداره باشد که سرما وگروما را را بهتر نگه دارد و مابین دو جداره پشم شیشه باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *